dimecres, 10 d’octubre del 2012

Fent pinya!!

Concurs de Castells. Tarragona, 7 d'octubre de 2012
Hola, bona nit!!

Avui just fa un any que no he publicat cap entrada en aquest blog. Des de llavors hi penso sovint. No pot ser que hagis deixat el blog abandonat. No, no pot ser!.

Des de llavors han passat moltes coses, totes molt interessants clar, però que han fet que el meu dia (que continua tenint 24 hores com el vostre) hem resulti més i més curt!. Molts de projectes, molta feina i moltes propostes a les que, sovint, no sé dir que no. Podré amb tot?. La veritat és alguns dies ho dubto però em tranquil·litza tenir la certesa de què no estic desanimada. Continuo pensant que el got està mig ple. Si si, aquella sensació que sembla que la realitat de cada dia sembla que s'esforça en negar. Si, a pesar d'això tinc la convicció de què ens en sortirem. Vosaltres no?.

És aquesta mateixa convicció la que m'ha animat a reiniciar aquest projecte de compartir els meus pensaments i les meves inquietuds amb totes i tots vosaltres. Pot ser si compartim les preocupacions i les solucions que hi anem trobant, si fem pinya, aquesta realitat que sembla que s'hagin entestat en destruir podrà romandre a pesar de tot i de tots. Ho intentem?.

He començat a escriure de nou després de veure un documental titulat "Enxaneta" que m'ha fet entendre, una vegada més, que el món (i la vida mateixa) no té cap possibilitat de créixer, millorar i continuar si tots i cadascun/a de nosaltres no tenim clares quatre coses:

- On volem anar
- Què és el veritablement important
- El valor de la col·laboració i el treball
- La necessitat de fer les coses ben fetes per convicció

Aquestes són d'aquelles coses que no necessiten ni diners, ni subvencions, ni rescats, ni prima de risc, ni ..., ni ... només necessiten la implicació de cadascun/a de nosaltres i la certesa de què un altre món és possible i de que si fem pinya no hi haurà força que ens ho impedeixi.

Mil gràcies per compartir els meus pensaments i ajudar-me a fer pinya.

Bona nit!

3 comentaris:

  1. Celebro la teva "tornada" al bloc, i més quan els pensaments i idees que aporten estan tant lligades als bons propòsits i pensaments com el post d'avui.
    Salutacions cordials des de Montblanc!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Pep,com sempre. Per aquí ens anirem trobant per a reflexionar de manera conjunta i per a poder buscar i trobar solucions. Segur!!. Una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Quina bona noticia, de nou per aquí. Genial, la lectura de les teues paraules sempre és interessant i provoca en mi més d'una reflexió que sol anar acompanyada d'una acció. Estaré pendent de properes entrades. Gràcies per compartir amb tots nosaltres les teues reflexions, pensaments i inquietuds.
    Salut!

    ResponElimina