dimarts, 11 de gener del 2011

Per què un blog?

Aquest blog té com a objectiu compartir les meves experiències durant la meva estada a la ciutat de Vancouver (Canadà) durant el mesos de gener al juliol de 2011.
Mai he fet un blog personal però com tants/es de vosaltres m'ho heu comentat (veus Toni t'he fet cas :-)) i com veig que hi ha molts/es que seguiu els meus comentaris al Facebook o m'escriviu al correu-e he decidit que pot ser si que serà una bona opció utilitzar aquesta eina per compartir les vivències que vaig tenint.
Sempre m'han agradat els llibres de viatges, perquè m'agrada molt viatjar, però aquest bloc no serà exactament això ja que la meva estada per aquestes terres tindrà diferents finalitats així que no us heu de sorprendre si vaig canviant de tema i també d'enfocs. Què vull dir amb això?.
- Que parlaré de viatges
- Que parlaré de viure a un altre país, una altra cultura
- Que parlaré de les meves vivències a la Universitat UBC i BCIT
- Que no podré evitar fer algunes reflexions sobre l'educació, en general, i l'educació superior en particular

2 comentaris:

  1. Estic asseguda a l'estudi de casa meua i tinc dos finestres al davant. Una, física, em permet veure el meu poble, la Sénia, i recordar que tinc obligacions i compromisos que he anat assumint voluntàriament amb el temps, i que compleixo molt gustosament. L'altra, virtual, és una finestra al món a través de la pantalla de l'ordinador. En aquest moment forma ja part de la meua vida. Em permet mantenir el contacte amb la família i els amics que estan lluny en kilòmetres però prop en la presència. Em permet també viatjar sempre que tinc un ratet pels camins de la geografia i del coneixement, pràcticament sense límits. Per a una persona com jo que voldria conèixer tots els llocs i les maneres de ser i de viure del planeta això no es paga en diners. Així és que, els ratets que tindré per mirar al món, els dedicaré en part a conèixer Canadà i a aprofondir en el coneixement de la teua mà. Gràcies per pensar sempre en els que tens al costat. Aquest blog és un dels millors regals que ens pots fer, suposo que a mí i a molts. Viqui

    ResponElimina
  2. La veritat és que tots hauriem de tenir finestres al món. Si fora així tots tindriem la ment més oberta i seriem més capaços d'entendre la diferència.

    ResponElimina